კათედრის მიზნები
დაწყებითი სწავლების კათედრის მიზნები განისაზღვრება ზოგადი განათლების ეროვნული სასწავლო მიზნებიდან და ეროვნული სასწავლო
- გამოვუმუშავოთ მოსწავლეს ელემენტარული სასწავლო უნარ-ჩვევები, ვასწავლოთ სწავლა;
- ვასწავლოთ გააზრებული კითხვა, რაც გამჭოლი უნარია ყველა სასწავლო დისციპლინის შესასწავლად;
- შევუქმნათ მოსწავლეს პირობები საკუთარი შესაძლებლობების გამოსავლენად და სწავლისათვის საჭირო უნარ-ჩვევების გამოსამუშავებლად;
- ჩამოვუყალიბოთ მოსწავლეს სწავლისადმი პოზიტიური დამოკიდებულება და სამყაროს შემეცნების მიმართ ინტერესი;
- შევუქმნათ მოსწავლეს პირობები და ჩამოვუყალიბოთ საფუძვლები შემდგომ, საბაზო საფეხურზე სწავლის წარმატებით გასაგრძელებლად; იმ ცოდნის დასაუფლებლად, უნარ-ჩვევების გასავითარებლად და დამოკიდებულებების ჩამოსაყალიბებლად, რომლებიც მას მომავალში დასჭირდება.
- განვუვითაროთ მოსწავლეს ძირითადი უნარები -წერა, კითხვა, თვლა, ანგარიში, მოსმენა, აზრის გამოთქმა, თხრობა, საუბარი;
- გამოვუმუშაოთ წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
- ჩამოვუყალიბოთ დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი;
- შევუქმნათ კითხვის მიმართ დადებითი განწყობა;
- ჩამოვუყალიბოთ საკუთარი ელემენტრული შეხედულებები ეროვნულ ფასეულობებსა და ღირებულებებზე;
- გავუცნობიეროთ სწვლის დანიშნულება დაგამოვუმუშაოთ მიღებული ცოდნის, უნარ-ჩვევების პრაქტიკაში გამოყენების უნარი.
ჩვენი კათედრის მუშაობის პრიორიტეტებია:
1.სასწავლო პროცესის სრულყოფა;
2.სწავლების მაღალი ხარისხი;
3.ბავშვზე ორიენტირებული სწავლება;
დაწყებითი სწავლების კათედრის პედაგოგები დასახული მიზნების გადასაჭრელად მთელ თავის ცოდნას,შესაძლებლობებს,ძალისხმევასა და სიყვარულს დებენ სკოლის აღსაზრდელებთან შრომატევად,საპასუხისმგებლო მუშაობაში.
მიზნის მასაღწევად კათედრის თითოეული წევრი
მიზნის მასაღწევად კათედრის თითოეული წევრი
განვითარებაზე,ეცნობა ინოვაციურ მეთოდებს.
წევრთა გამოცდილებას,თანამშრომლობს მათთან.
ერთად ეძებს გადაჭრის გზებს.
საჭიროსაგანმანათლებლო რესურსებს და
ამდიდრებსკათედრის რესურსთა ბაზას.
აკეთებს საკუთარი მუშაობის მონიტორინგს;
კათედრებთან;
სწავლების სხვადასხვა საკითხზე